identyfikacja wizualna

To wszystkie elementy graficzne i wzornicze, na które składa się wizerunek firmy. Jest to utarty sposób komunikacji między firmą a odbiorcami.

Identyfikacja wizualna to między innymi: wzorce dotyczące logotypu oraz jego interakcji z nośnikami w różnym otoczeniu, barw, druków akcydensowych, strony internetowej, układów, fontów oraz tysiąca innych elementów, które razem dają pozytywny wizerunek firmy.

Czy każdy może stworzyć własną identyfikację wizualną? Pewnie tak, ale zapewne nie będzie ona dobra. Główną rolę gra tutaj doświadczenie grafików na płaszczyźnie wielu dziedzin, od marketingu wizualnego począwszy, poprzez licencjonowanie i dostępność fontów oraz bibliotek wywoławczych, kończąc na poczuciu smaku, umiaru i znajomości technologii, dzięki którym można taką identyfikację przenieść na papier lub inne nośniki.

Realizacje

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci