Tablice wewnętrzne

Mimo, że tablice wewnętrzne służą przede wszystkim do oznakowania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych, a także do celów stricte informacyjnych, to nie należy zapominać o ich funkcji reklamowej. Z tym rodzajem nośników można się zetknąć w przedsiębiorstwach, instytucjach, szkołach, ośrodkach kulturalnych czy urzędach.

Tablice wewnętrzne przeznaczone do wykorzystania w budynkach

Tablica przy głównym wejściu, tablice kierunkowe, przy konkretnych strefach, tabliczki przydrzwiowe – jak widać w wielu miejscach tablica wewnętrzna okazuje się po prostu potrzebna. Zdecydowana większość tego typu nośników jest umieszczana na ścianach lub drzwiach. Jednak można je też zawiesić albo zdecydować się na tablicę wolnostojącą. Część z nich idealnie się nadaje do identyfikacji wizualnej konkretnych pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej czy też w budynkach firmowych.

Zamów reklamę zewnętrzną w AnyShape
Przejdź do naszego formularza kontaktowego i już teraz zamów wybraną reklamę zewnętrzną z naszej oferty.

Tablice wewnętrzne stosuje się przede wszystkim do celów informacyjnych. Jest to również znakomita forma na przedstawienie jakiegoś ogłoszenia. Jednak tablice tego typu warto także wykorzystać w celach promocyjnych i stricte reklamowych. W ten prosty sposób można przecież zaprezentować osobom przechodzącym np. osiągnięcia firmy, a w punktach usługowych pochwalić się uzyskanymi certyfikatami. Opcji jest naprawdę sporo.

Estetyka wykonania

Mimo że tablica wewnętrzna nie jest narażona na zmienne warunki atmosferyczne, to i tak do jej wykonania potrzeba rzeczywiście solidnych oraz wytrzymałych materiałów. Sprawdza się szkło akrylowe, czyli pleksiglas – odporny na procesy starzenia i promienie UV, które przecież mogą docierać do pomieszczenia. Warto też sięgnąć po wysokiej jakości dibond. Z kolei w wersji ekonomicznej sprawdzają się lekkie płyty ze spienionego PVC.

Każdy z tych materiałów zapewnia niezwykle estetyczne i długotrwałe efekty. Tablice można oczywiście pokryć dowolnymi elementami graficznymi albo tekstowymi, co jeszcze mocniej podkreśla ich elegancki charakter. W przypadku problemów z wyborem materiału albo koncepcją graficzną najlepiej poprosić o pomoc profesjonalistów, którzy podpowiedzą optymalne rozwiązanie.

Realizacje

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci