Szyldy świetlne

Barwne neony zawsze przykuwają uwagę i wyróżniają się na tle zwykłych banerów. Ich blask jest szczególnie dobrze dostrzegalny w godzinach nocnych. Dlatego właściciele nocnych barów, pubów czy restauracji z Warszawy powinni zainwestować w szyldy świetlne. To doskonały pomysł na reklamę, a przede wszystkim skuteczne przyciągnięcie osób zainteresowanych rozrywkami życia nocnego.

Szyldy świetlne, czyli jak być dobrze widocznym

Dzięki szyldom świetlnym każdy może zaprezentować swoją firmę w Warszawie lub swój lokal praktycznie ze wszystkich stron. Nieważne, skąd nadchodzą ludzie, to na pewno już z oddali rzuci im się w oczy charakterystyczny szyld świecący. To zatem idealny wabik na klientów, którzy szukają interesującego miejsca na zabawę lub odprężenie po ciężkim dniu pracy.

Warto podkreślić, że nośnik reklamy świetlnej zapewnia perfekcyjną widoczność przez 24 godziny na dobę i to bez względu na porę czy warunki pogodowe. Nawet w dość gęstej mgle widać szyld świetlny w przeciwieństwie do nośników niepodświetlanych. Podświetlenie tym samym pracuje nieprzerwanie na sukces firmy. Jest to istotne nie tylko dla przedsiębiorstw z sektora rozrywkowego, restauracyjnego czy kulturalnego, ale również dla punktów usługowych otwartych dla klientów do późnych godzin wieczornych.

[wp_ad_camp_1]

Wytrzymałe i energooszczędne szyldy świetlne

Nowoczesne technologie i materiały sprawiają, że szyld świetlny może zostać wykonany niemal w dowolnym rozmiarze czy kształcie. Pozwala to łatwo dostosować konkretny projekt do wizerunku firmy, ale również charakterystyki grupy docelowej oraz sposobu i miejsca montażu szyldu.

Wysokiej jakości świetlne szyldy to:

  • Doskonała widoczność w każdych warunkach – w ostro świecącym słońcu, we mgle, w ulewnym deszczu czy nocą;
  • Wytrzymałość i trwałość zarówno samej obudowy, jak i diod LED – szyldy posłużą w nienagannym stanie przez długi czas;
  • Oszczędność wynikająca z niskiego zużycia prądu – nie trzeba martwić się o wysokie rachunki;
  • Skuteczność w przyciąganiu klientów – szyld świetlny w wielu przypadkach wykazuje większą efektywność w porównaniu z tradycyjnymi nośnikami.
5/5 - (1 vote)

Realizacje

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci