Reklamy świetlne LED

Aby pozyskać dzisiaj uwagę klienta potrzeba dobrego pomysłu i często zaangażowania, aby stworzyć: Po pierwsze produkt będący odpowiedzią na jego potrzeby, a po drugie odpowiednio go wypromować, aby jak najwięcej osób mogło się o nim dowiedzieć. Wzrok jest zmysłem, przez który przyswajamy wiele informacji, dlatego warto postawić na oryginalność przekazu w formie reklamy świetlnej.

Reklama świetlna i jej mocne strony

Największą zaletą reklamy świetlnej jest jej efektywność. Bez względu na porę dnia i warunki atmosferyczne będzie widoczna. To istotny jej atrybut, ponieważ klasyczna tablica reklamowa może być mało czytelna w nocy, w gęstej mgle czy podczas intensywnego deszczu. Motywy świetlne są dobrze widoczne nawet z większych odległości. Ten typ reklamy oddziałuje na umysł człowieka. Trudno przejść obok niej całkiem obojętnie. Wpływa na to fakt, że światło jest intensywnym bodźcem dla oczu, które wysyłają sygnał do mózgu o istotnym przekazie.

Reklamy świetlne LED odróżniają się od innych klasycznych treści, a to pozwala zyskać przewagę nad konkurencją.

Kolejnym ważnym aspektem jest fakt, że jest to pewien rodzaj inwestycji w wizerunek firmy. Wysoka opłacalność i pozyskani w ten sposób klienci rekompensują poniesione koszty na tę inwestycję. Skuteczne dotarcie do klienta, a następnie dopasowanie się do jego potrzeb gwarantuje sukces firmie, nawet jeśli nie ma ona zbyt dużego doświadczenia.

Kolorowa nazwa firmy i światło z liter budzi pozytywne skojarzenia. Dobrze dobrany kolor światła ma realny wpływ na kształtowanie nastroju.

To estetyczne rozwiązanie zapewnia prawdziwą ponadczasowość, ale pozwala również na stworzenie nieszablonowych kształtów. Klasyczna reklama świetlna doskonale wpisze się w nastrój zgiełkliwego miasta, a czasami nawet jest niewielkim dziełem sztuki. Bardzo istotne jest, aby postawić na wysoką jakość i precyzję wykonania.

Zaprojektowane przez współczesnych ekspertów reklamy dostępne na rynku, świetnie się prezentują i są wykonane solidnie. Charakteryzują się również odpornością na niekorzystne warunki pogodowe. Lampy typu Long Life lub diody LED gwarantują długie działanie i są ekonomicznym rozwiązaniem. Możemy więc być pewni, że ten nośnik reklamowy cechuje się trwałością i wytrzymałością i nie zrujnuje budżetu firmy.

reklamy świetlne warszawa

Jak uzyskać efekty oświetleniowe?

Wiele zależy od możliwości finansowych zamawiającego. Reklama świetlna daje duży potencjał jeśli chodzi o efekty, dlatego warto się zastanowić, co będzie najbardziej optymalnym rozwiązaniem.

Dobrze znane neony

Neony dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej. Zapewniają intensywną barwę światła oraz różnorodne efekty wizualne. Doświadczenie pokazuje, że są one stosunkowo trwałym i ekonomicznym rozwiązaniem. Szczególnie jeśli wykorzysta się oświetlenie z diodami LED. Rurki neonowe mogą mieć różne średnice, przebiegać po obrysie liter, przez środek liter lub w formie Raster.

Dzięki tym rozwiązaniom można zaprojektować małe reklamy zewnętrzne, ale również te duże i okazałe, które są montowane na dachach wieżowców. Są odporne na działanie różnych czynników atmosferycznych.

Ten typ reklamy szczególnie wykorzystuje się w branży rozrywkowej. Jej charakter bowiem ściśle koresponduje z jaskrawym i mocnym światłem reklamy. Istnieje możliwość uzyskania interesujących efektów, dzięki połączeniu neonów z przestrzennymi literami w formie 3D. Neony mają specyficzny sposób świecenia i świetnie się sprawdzają, dlatego są liderami i niechętnie zastępuje się je inną technologią.

[wp_ad_camp_1]

Lampy tradycyjne fluorescencyjne i lampy long life

Choć zapewniają dużą wydajność światła, dobre odwzorowanie barw i są długowieczne, stosowane są coraz rzadziej. Przede wszystkim ze względu na to, że są zastępowane diodami LED wykazującymi się większą ekonomię w eksploatacji.

Lampy zewnętrze i halogeny

To tradycyjne rozwiązanie, które przede wszystkim ma zastosowanie, kiedy chcemy oświetlić nośnik reklamowy.

Reklamy świetlne wykorzystujące diody LED

Dużą popularność, światła ledowe zawdzięczają przede wszystkim swojej uniwersalności. Ich bezkonkurencyjna wytrzymałość, wydajność, brak szklanych, niebezpiecznych elementów czy części ruchomych sprawia, że stają się bezpiecznym rozwiązaniem. To nowoczesna kompozycja, dzięki której szybko i skutecznie możemy osiągnąć dowolny kolor oświetlenia. Wszystko to w przystępnej cenie i niedrogiej eksploatacji.

Światła LED cechują się ponadto bardzo wysoką odpornością na opady atmosferyczne i zmienne temperatury. Bardzo istotne jest, że to rozwiązanie ekologiczne, ponieważ przy ich produkcji nie używa się niebezpiecznych chemicznych związków oraz szkodliwej rtęci. Pomimo tych niewątpliwych walorów, najmocniejszą stroną reklamy świetlnej LED jest jej niska w kosztach eksploatacja. W trakcie działania pobierana jest niewielka moc, a jej maksimum mocy dioda osiąga praktycznie natychmiastowo. LED-y sprawdzą się do każdego rodzaju oprawy i instalacji.

Kasetony świetlne

Jak widać reklama świetlna kryje w sobie duży potencjał. Obecnie dużą popularnością cieszą się kasetony reklamowe, które można wykonać z różnych materiałów. Są montowane zazwyczaj bezpośrednio do ściany przez odpowiedni system mocowań. Najczęściej znajdują się one bezpośrednio nad drzwiami sklepu czy biura, ale mogą być także dobrą formą reklamy wolnostojącej, na przykład w konstrukcji przenośnych stojaków.

W kasetonach wykorzystuje się podświetlenie diodami LED, które oświetlają powierzchnię kasetonu zazwyczaj w całości. Zapewnia to niepowtarzalny efekt. Wymiana grafiki w kasetonie nie jest kłopotliwa, ponieważ wysuwa się ją za pomocą specjalnych wypustek. Grafika ma najczęściej postać folii kasetonowej lub cyfrowego wydruku solwentowego. W większych konstrukcji stosuje się zazwyczaj świetlówki LED, w mniejszych natomiast – diodowe moduły LED.

Reklamy świetlne kasetonowe popularny wybór

Kasetony z pleksi

Najkorzystniej jest zamontować je na listwach dystansowych z aluminium czy ze stali nierdzewnej. Ze względu na szerokie zastosowanie i właściwości materiału jakim jest plexi, można wykonać ciekawe efekty wizualne. Zapewnia to przejrzystość i czytelność przekazu reklamowego. Kasetony z plexi są bezproblemowe w podświetleniu.

Kasetony z dibondu

Te kasetony mogą być montowane zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynków. Dibond przypomina metal i składa się z aluminiowych płyt kompozytowych. Ma gładką i elegancką fakturę i bez problemu poddaje się obróbce mechanicznej. Dzięki temu zagięcia czy łuki są efektem łatwym do uzyskania. Z dibondu można więc stworzyć interesujące kształty. Kasetony z dibondu mocuje się do ściany bez śrób, w elegancki sposób. Prezentują się bardzo profesjonalnie zwłaszcza jeśli wzbogaci się je o litery 3D.

Kasetony winylowe

Czasem potrzebna jest większa grafika, wtedy sprawdzają się kasetony winylowe, które pozwalają na wykonanie reklamy osiągającej nawet 30 m w jednym formacie. To elastyczny materiał, który daje różne możliwości zastosowania. Grafika napięta zostaje na specjalne profile aluminiowe. Ten materiał nie wymaga konserwacji i czyszczenia. Jest odporny na uderzenia i trwały. Nie pozwala na rozwijanie pleśni oraz grzybów. Świetnie wkomponuje się w otoczenie i sprawdza się jako forma reklamy wolnostojącej, wielka tablica reklamowa, a także jako szyld montowany nad wejściem

Pylony reklamowe

Odróżniają się przede wszystkim bardzo stabilną konstrukcją wykonaną ze stali. Właśnie do niej montuje się płytę lica. Najczęściej konstrukcja osadzona jest w gruncie na stałe. Są wykorzystywane przy wjeździe na teren firmy, przy stacjach paliw czy przychodniach. Są dobrą wskazówką i informacją widoczną z daleka. Sprawdzają się tam, gdzie w jednym budynku wiele firm prowadzi działalność. Umieszczenie wszystkich nazw na pylonie będzie bardzo czytelne dla klientów.
Zwane są inaczej witaczami lub totemami.

Podświetlane litery blokowe

Reklamy świetlne mogą mieć również postać podświetlanych liter blokowych. Od strony wewnętrznej można to uczynić za pomocą niezawodnych diod LED albo też od zewnątrz.

Podświetlane litery z pleksi

Lico jest z pleksi z określonym zabarwieniem. Z kolei boki liter zostają ukształtowane nie tylko z pleksi, ale również z taśmy aluminiowej albo PCV. Kiedy tego typu litery naklei się na odpowiednie podłoże, to można je podświetlić diodami LED.

Litery ze styroduru

Styrodur jest materiałem odpornym na zmienne warunki atmosferyczne, więc idealnie nadaje się do reklamy zewnętrznej. Zazwyczaj litery tego typu mocuje się bezpośrednio do ściany za pomocą specjalnego kleju. To dość tanie rozwiązanie na przestrzenne i lekkie litery malowane farbami akrylowymi.

Litery z aluminium

Wyróżniają się świetną trwałością i wytrzymałością, znacznie większą niż litery z pleksi. Podświetla się je za pomocą diod LED umieszczonych wewnątrz obudowy. Litery tego typu nie mają tylnej ścianki, więc wydostające się ze środka światło pada na ścianę za napisem – w ten sposób tworzy się wyjątkowo efektowna wizualnie poświata, która szczególnie spodoba się osobom ceniącym klasykę i elegancję. To dobry wybór dla branż, w których liczy się wizerunek.

Podświetlane litery przestrzenne LED

To fantastyczny sposób na reklamę, która będzie przykuwała wzrok przez całą dobę. W obudowie liter są diody LED, co nadaje takiej kompozycji indywidualizmu i nowoczesności.

Litery z efektem halo

To bardzo dobre rozwiązanie, które sprawdza się w przypadku ciemnych napisów. Efektem jest wyrazista i przejrzysta, ale nie oślepiająca treść.

[wp_ad_camp_1]

Jakie są koszty reklamy świetlnej?

Potrzeby każdego klienta są inne, dlatego wyceny należy dokonywać indywidualnie. Jak widać do wykonania reklamy świetlnej stosuje się różne materiały, które zarazem różnicują ceny wykonanie usługi. Ten nowoczesny nośnik reklamowy pozwala dopasować się do potrzeb rozmaitych branż. Zapewnia skuteczny, a czasami spektakularny efekt.

Elegancja oraz precyzja wykonania pozwalają sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Wiele osób przekonało się, że warto zlecić specjalistom wykonanie usługi kompleksowo – zaczynając od stworzenia projektu graficznego, aż po zamontowanie gotowej reklamy.

Producent reklamy świetlnej – AnyShape
Adres: ul. Rolnicza 338A 05-092 Dziekanów Polski, Łomianki, Warszawa
NIP: 5272040855
REGON: 016085308
telefon: +48 696 777 222
email: biuro@anyshape.pl
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2005-11-15

5/5 - (3 votes)

Realizacje

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci