Blog o reklamie wizualnej
Litery reklamowe na budynek – zalety tego rozwiązania
Nowoczesna reklama zewnętrzna łączy efektywność działania z atrakcyjnym wyglądem. W ostatnich latach modnym rozwiązaniem okazują się przestrzenne litery reklamowe na budynek – bardzo trwałe, dobrze widoczne i przede wszystkim wyróżniające się na tle tradycyjnych...
Z czego zrobić litery przestrzenne do reklamy zewnętrznej?
Litery przestrzenne to jedna z najlepszych form reklamy outdoorowej. Duże, pokaźne znaki alfabetyczne pozwalają na sprawne wyróżnienie się na tle konkurencji. To także szansa na prestiżowe przedstawienie swojej firmy - starannie wykonane i zaprojektowane litery...
Kasetony reklamowe – co to jest?
Wybór odpowiedniego nośnika reklamy zewnętrznej czy wewnętrznej ma znaczenie w kontekście jego skuteczności. Dlatego warto decydować się na takie, które charakteryzują się doskonałą odpornością na zmienne warunki, dużą wytrzymałością oraz łatwością montażu i...
Na czym polega reklama wizualna i jakie są jej rodzaje?
Trudno sobie obecnie wyobrazić prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez odpowiedniej reklamy. Nie wystarczy mieć ciekawe produkty na sprzedaż czy wysokiej jakości usługi, ale jeszcze ktoś musi się o nich dowiedzieć. Idealnie do tego zadania nadaje się reklama...
Folia matowa i dekoracyjna na szyby – co warto wiedzieć?
Odmiana wyglądu wnętrza nie musi być wyjątkowo droga i skomplikowana w realizacji. Czasami jakiś detal sprawia, że pomieszczenie nabiera zupełnie innego charakteru i zaczyna się prezentować naprawdę wspaniale. Nowoczesnym, praktycznym, a zarazem nad wyraz estetycznym...
Szyld firmowy – dlaczego warto?
Firma powinna wyróżniać się na tle konkurencji i zwracać na siebie uwagę. Dlatego też koniecznością jest wykorzystanie praktycznie każdej formy do pokazania się z jak najlepszej strony, a szczególnie to dotyczy biznesów lokalnych. Mądra prezentacja pomaga w kreowaniu...
Reklama zewnętrzna salonu fryzjerskiego w nowoczesnym wydaniu
Fryzjer to w dzisiejszych czasach coraz bardziej popularny zawód. Nowe punkty świadczące usługi strzyżenia i dbania o włosy pojawiają się coraz częściej i liczniej. Tendencja ta jest dostrzegalna nawet w małych miejscowościach. W przypadku dużych miast, konkurencja w...
Dibond – kompletny przewodnik
Coraz częściej w branży reklamowej słychać pojęcie dibondu. Choć niewielu klientów zna ten materiał, to staje się on coraz bardziej popularny i coraz chętniej stosowany do wykonywania rozmaitego rodzaju nośników reklamy zewnętrznej. Dibond odznacza się pożądanymi...
Paleta kolorów CMYK. Poradnik
Specjaliści od marketingu zgodnie przyznają, że obecnie żyjemy w czasach, które cechuje największa skuteczność bodźców wizualnych. Najpierw dostrzegamy element graficzny, a dopiero później przemawia do naszej świadomości treść merytoryczna. Bodziec wizualny zarówno...
Barwy RAL – co warto wiedzieć?
Kolory odgrywają niezwykle istotną rolę w budowaniu estetyki i elegancji treści marketingowej. Istnieje olbrzymia ich konfiguracja, niemal dowolna możliwość ich mieszania, która przekłada się na niezliczoną ilość rozmaitych barw i odcieni. Większości z nich, nawet nie...
Świąteczne witryny sklepowe, czyli jak zdobyć więcej klientów?
Handel wymaga ciągłego zabiegania o klienta, a tego dokonuje się przede wszystkim przez skuteczne, ale i atrakcyjne w swojej formie przyciąganie jego uwagi. Jedynie dobrze wyróżniony sklep, może zachęcić potencjalnego klienta do wejścia do niego oraz dokonania...
Reklama firmy w formie szyldu – jakie prawo i przepisy?
Ich obecność w przestrzeni publicznej od lat jest notowana w przeróżnych miejscach. Mowa o szyldach reklamowych, które stanowią chyba najbardziej popularną wizytówkę każdej firmy. Zazwyczaj umieszczane są przed wejściem do lokalu. Mają za zadanie informować o...
Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce
Ukończonych projektów reklamowych
Zadowolonych klientów i partnerów
Pomysłów na nowe kształty reklam
Nasi klienci