Blog o reklamie wizualnej

Z czego zrobić litery przestrzenne do reklamy zewnętrznej?

Z czego zrobić litery przestrzenne do reklamy zewnętrznej?

Litery przestrzenne to jedna z najlepszych form reklamy outdoorowej. Duże, pokaźne znaki alfabetyczne pozwalają na sprawne wyróżnienie się na tle konkurencji. To także szansa na prestiżowe przedstawienie swojej firmy - starannie wykonane i zaprojektowane litery...

Kasetony reklamowe – co to jest?

Kasetony reklamowe – co to jest?

Wybór odpowiedniego nośnika reklamy zewnętrznej czy wewnętrznej ma znaczenie w kontekście jego skuteczności. Dlatego warto decydować się na takie, które charakteryzują się doskonałą odpornością na zmienne warunki, dużą wytrzymałością oraz łatwością montażu i...

Na czym polega reklama wizualna i jakie są jej rodzaje?

Na czym polega reklama wizualna i jakie są jej rodzaje?

Trudno sobie obecnie wyobrazić prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez odpowiedniej reklamy. Nie wystarczy mieć ciekawe produkty na sprzedaż czy wysokiej jakości usługi, ale jeszcze ktoś musi się o nich dowiedzieć. Idealnie do tego zadania nadaje się reklama...

Folia matowa i dekoracyjna na szyby – co warto wiedzieć?

Folia matowa i dekoracyjna na szyby – co warto wiedzieć?

Odmiana wyglądu wnętrza nie musi być wyjątkowo droga i skomplikowana w realizacji. Czasami jakiś detal sprawia, że pomieszczenie nabiera zupełnie innego charakteru i zaczyna się prezentować naprawdę wspaniale. Nowoczesnym, praktycznym, a zarazem nad wyraz estetycznym...

Szyld firmowy – dlaczego warto?

Szyld firmowy – dlaczego warto?

Firma powinna wyróżniać się na tle konkurencji i zwracać na siebie uwagę. Dlatego też koniecznością jest wykorzystanie praktycznie każdej formy do pokazania się z jak najlepszej strony, a szczególnie to dotyczy biznesów lokalnych. Mądra prezentacja pomaga w kreowaniu...

Reklama zewnętrzna salonu fryzjerskiego w nowoczesnym wydaniu

Reklama zewnętrzna salonu fryzjerskiego w nowoczesnym wydaniu

Fryzjer to w dzisiejszych czasach coraz bardziej popularny zawód. Nowe punkty świadczące usługi strzyżenia i dbania o włosy pojawiają się coraz częściej i liczniej. Tendencja ta jest dostrzegalna nawet w małych miejscowościach. W przypadku dużych miast, konkurencja w...

Dibond – kompletny przewodnik

Dibond – kompletny przewodnik

Coraz częściej w branży reklamowej słychać pojęcie dibondu. Choć niewielu klientów zna ten materiał, to staje się on coraz bardziej popularny i coraz chętniej stosowany do wykonywania rozmaitego rodzaju nośników reklamy zewnętrznej. Dibond odznacza się pożądanymi...

Paleta kolorów CMYK. Poradnik

Paleta kolorów CMYK. Poradnik

Specjaliści od marketingu zgodnie przyznają, że obecnie żyjemy w czasach, które cechuje największa skuteczność bodźców wizualnych. Najpierw dostrzegamy element graficzny, a dopiero później przemawia do naszej świadomości treść merytoryczna. Bodziec wizualny zarówno...

Barwy RAL – co warto wiedzieć?

Barwy RAL – co warto wiedzieć?

Kolory odgrywają niezwykle istotną rolę w budowaniu estetyki i elegancji treści marketingowej. Istnieje olbrzymia ich konfiguracja, niemal dowolna możliwość ich mieszania, która przekłada się na niezliczoną ilość rozmaitych barw i odcieni. Większości z nich, nawet nie...

Świąteczne witryny sklepowe, czyli jak zdobyć więcej klientów?

Świąteczne witryny sklepowe, czyli jak zdobyć więcej klientów?

Handel wymaga ciągłego zabiegania o klienta, a tego dokonuje się przede wszystkim przez skuteczne, ale i atrakcyjne w swojej formie przyciąganie jego uwagi. Jedynie dobrze wyróżniony sklep, może zachęcić potencjalnego klienta do wejścia do niego oraz dokonania...

Reklama firmy w formie szyldu – jakie prawo i przepisy?

Reklama firmy w formie szyldu – jakie prawo i przepisy?

Ich obecność w przestrzeni publicznej od lat jest notowana w przeróżnych miejscach. Mowa o szyldach reklamowych, które stanowią chyba najbardziej popularną wizytówkę każdej firmy. Zazwyczaj umieszczane są przed wejściem do lokalu. Mają za zadanie informować o...

Reklama zewnętrzna outdoor – Kompletny poradnik

Reklama zewnętrzna outdoor – Kompletny poradnik

Bardziej znana bywa pod angielską nazwą "outdoor" lub "out of home". Mowa oczywiście o reklamie zewnętrznej, jednej z najbardziej rozpowszechnionych form marketingu. Co ją wyróżnia? Fakt, że przekaz zamieszczany jest poza domem potencjalnego klienta. Treść reklamowa...

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci