Poligrafia

Poza skutecznym tworzeniem identyfikacji wizualnej w formie reklam przestrzennych zajmujemy się najbardziej popularnymi małymi formami prezentacji firmy.

 

Wizytówki

Najważniejsze, aby różniły się od tysiąca innych, które otrzymuje nasz klient. Nie należy jednak przesadzić. Wszędzie ważny jest umiar. To mały nośnik, a zawierać musi sporo informacji teleadresowych. Nasz dział kreacji doskonale wie jak na formacie 9×5 cm stworzyć doskonały wzór.

 

Papier firmowy

To podstawa wizerunkowa w korespondencji firmowej. Wszystkie szanujące się firmy powinny posiadać własną papeterię. Dziś nawet faktury opatrzone są logotypem oraz danymi teleadresowymi w stopce. Zwiększa to świadomość marki i wpływa pozytywnie na wizerunek.

Ulotki reklamowe

Najczęściej produkowane i w największych nakładach formy reklamy. Czy muszą być takie same jak wszystkie? Absolutnie NIE! Według nas sukcesem ulotki nie jest wyłącznie projekt, ale jej format, nietuzinkowy kształt i wzór. To pozwala na wyróżnienie się wśród tłumów.

5/5 - (1 vote)

Realizacje

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci