Poligrafia
Poza skutecznym tworzeniem identyfikacji wizualnej w formie reklam przestrzennych zajmujemy się najbardziej popularnymi małymi formami prezentacji firmy.
Wizytówki
Najważniejsze, aby różniły się od tysiąca innych, które otrzymuje nasz klient. Nie należy jednak przesadzić. Wszędzie ważny jest umiar. To mały nośnik, a zawierać musi sporo informacji teleadresowych. Nasz dział kreacji doskonale wie jak na formacie 9×5 cm stworzyć doskonały wzór.
Papier firmowy
To podstawa wizerunkowa w korespondencji firmowej. Wszystkie szanujące się firmy powinny posiadać własną papeterię. Dziś nawet faktury opatrzone są logotypem oraz danymi teleadresowymi w stopce. Zwiększa to świadomość marki i wpływa pozytywnie na wizerunek.
Ulotki reklamowe
Najczęściej produkowane i w największych nakładach formy reklamy. Czy muszą być takie same jak wszystkie? Absolutnie NIE! Według nas sukcesem ulotki nie jest wyłącznie projekt, ale jej format, nietuzinkowy kształt i wzór. To pozwala na wyróżnienie się wśród tłumów.
Realizacje
Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce
Ukończonych projektów reklamowych
Zadowolonych klientów i partnerów
Pomysłów na nowe kształty reklam
Nasi klienci