Reklamy neonowe

Kiedy się pojawiały, stanowiły powiew świeżości i nowoczesności. Dziś, stały się już powszechną formą reklamy. Jej największa skuteczność wynika z dużej siły zwracania uwagi i przykuwania wzroku. Reklamy neonowe można obecnie zaobserwować niemal na każdym kroku. Można je zobaczyć nie tylko w Warszawie czy Krakowie, ale praktycznie w każdym polskim miasteczku. Są tanie i skutecznie wywiązują się ze swojego zadania, a do tego można je wykonać w dowolnej kolorystyce czy kształcie. Neon na zamówienie to szansa na uzyskanie wyjątkowej, dopasowanej do indywidualnych potrzeb techniki marketingowej.

Kilka słów o technologii neon

Jak wyglądają neony wie chyba każdy, choć nie wszyscy zdają sobie sprawę czym tak naprawdę są i z czego zostały zbudowane. Omawiany nośnik reklamowy to nic innego jak szklana rura świetlna, która może emitować rozmaite kolory. Technologia ta liczy już ponad 100 lat. O pojawieniu się pierwszego neonu można mówić bowiem w roku 1910. Od tamtego czasu, rodzaje neonów się nieco zmieniły.

reklamy neonowe warszawa

Dziś istnieje możliwość uzyskania dowolnego kształtu neonu, który może przedstawiać zarówno neony, jak i przedmioty. Są to szklane rurki, które zostały wypełnione gazem szlachetnym lub ich mieszaniną. Przepuszczenie przez ich wnętrze prądu o wysokim napięciu, powoduje powstawanie efektu świetlnego. Nazwa tego nośnika pochodzi gazu-neonu. To on był użyty jako wypełnienie szklanej rurki przy projektowaniu pierwszej na świecie reklamy neonowej. Obecnie, coraz częściej stosuje się nowoczesną technologię led, która umożliwia emitowanie wysokiej jakości światła w dowolnej barwie, a jednocześnie odznacza się energooszczędnością. To szansa na wyjątkową reklamę świetlną, a jednocześnie zmniejszenie rachunków za pobór prądu.

Neony doskonałym nośnikiem reklamy zewnętrznej i wewnętrznej

neony wewnątrz obiektuO tym, że reklamy neonowe stanowią jedną z najbardziej popularnych technik marketingu zewnętrznego, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Na pewno każdy widział przynajmniej kilkanaście takich reklam w swojej najbliższej okolicy. Stosują je niemal wszyscy przedsiębiorcy. Nie może to dziwić.

Neon to reklama, która wyraźnie rzuca się w oczy, zwraca uwagę i jest w pełni dostrzegalna i czytelna nawet z dużej odległości.

Dzięki temu charakteryzuje się olbrzymią skutecznością w sygnalizowaniu położenia danej firmy oraz rozpoczęciu procesu budowania pozytywnego wizerunku w świadomości potencjalnego odbiorcy. Dzisiejsze neony mają bardzo estetyczną formę, potrafią być nawet swego rodzaju małymi dziełami sztuki. Przekłada się to na wywieranie pozytywnych emocji i skojarzeń w świadomości klienta. Reklamy neonowe mogą odgrywać także formę nośnika wewnętrznego. Ulokowane są wtedy wewnątrz obiektu firmowego. Bardzo często taki zabieg wykorzystywany jest w pubach, restauracjach, solariach.

Zatem neony mogą być wykorzystywane zarówno w reklamie zewnętrznej outdoor, jak i reklamie wewnętrznej.

[wp_ad_camp_1]

Sekret dobrej widoczności neonów

Oczywiście, świetlne neony szklane najbardziej widoczne są nocą, kiedy otoczenie spowija się ciemnością, kolorowe światło przebija się najlepiej. Wyraźnie odznacza się z otoczenia, wysyłając zauważalny i czytelny bodziec do odbiorcy. Jednak odpowiednio zaplanowane i wykonane neony nie muszą ograniczać się do skuteczności jedynie nocą. Jest to technika marketingowa, która może być widoczna również i podczas słonecznego dnia.

Najważniejsze jest rozsądne ulokowanie neonu. Powinno się je przytwierdzać w miejscach zacienionych lub na ciemnym tle.

Wtedy, emitowane światło stwarzające kontrast, będzie bardzo dobrze widoczne nawet i podczas pogodnego dnia. Efekt neonowej reklamy zostanie wzmocniony, kiedy rurki szklane zostaną zamontowane w miejscu, w którym nie będą dostępne dodatkowe, inne źródła światła. Odizolowanie neonu znacznie zwiększy jego siłę.

Zastosowanie neonu

Neon jako nośnik treści marketingowej nie posiada ograniczeń zastosowania. Najlepiej sprawdza się w przypadku niektórych rodzajów działalności, które stawiają na rozrywkę. To przede wszystkim bary, puby, restauracje czy kina. Bardzo często stosuje się neony w punktach, które świadczą usługi jedynie dla dorosłych. Najbardziej powszechnym przykładem takiego użycia są sexshopy oraz sklepy alkoholowe, najczęściej całodobowe.

Neon na stałe związał się także z różnego rodzaju punktami handlowymi, głównie sklepami spożywczymi, ale także wielkimi hipermarketami, specjalistycznymi pasażami (np. sprzedaż kosiarek) oraz punktami usługowymi jak pralnie chemiczne itp. Nie oznacza to jednak, że na tym kończą się możliwości zastosowania tej formy reklamy.

Reklama neonowa ma także powszechne zastosowanie w hotelarstwie.

reklamy neonowe dla hotelu

Obecnie, technologia pozwala na wykonanie dowolnego kształtu nośnika, która będzie emitował równie dowolne barwy. Umożliwiło to stonowanie charakteru krzykliwej reklamy, co sprawiło, że neony reklamowe otworzyły się na zupełnie nowe branże, dotąd nieeksplorowane. Dziś mogą stanowić zewnętrzną reklamę np. kancelarii adwokackich, prywatnych klinik zdrowia, teatrów czy aptek. Obecnie, szklane rurki świetlne nie posiadają żadnych ograniczeń związanych z możliwością ich użycia.

Neony świetlne LED przykuwają wzrok przechodniów

Rolą, jaką mają do spełnienia neony bazujące na energooszczędnej technologii led, to przede wszystkim przykucie uwagi przechodnia, zwrócenie jego uwagi i zmuszenie do przeczytania napisu. Dzięki temu, promowana marka przestaje być anonimowa i zaczyna istnieć w świadomości masowego odbiorcy.

Neonów ledowych naprawdę trudno nie zauważyć. Należą one do jednych z najlepiej widocznych reklam. Ich wysoka estetyka i nowoczesny charakter, sprzyjają budowaniu pozytywnego wizerunku reklamowanej firmy. Produkcja neonów nastawiona jest na uzyskanie efektu możliwie najbardziej rzucającego się w oczy.

Od czego zależy cena reklamy neonowej?

Koszt, jaki zapłaci klient za wykonanie reklamy neonowej bywa zróżnicowany. Ciężko w tym przypadku mówić o sztywnym cenniku, który każdorazowo oscylowałby wokół podobnej kwoty.

Cena uzależniona jest bowiem od wielu zmiennych, do których należy m.in.: trudność wykonania zamówienia, ilość neonów, ich rozmiar, rodzaj emitowanego światła, kształt, itp.

Oczywiście, na wysokość kosztów wpływa także fakt, czy producent neonów będzie zobowiązany do samodzielnego wymyślenia grafiki lub stylu napisu, czy klient będzie dysponował gotowym pomysłem, który będzie trzeba tylko wykonać. Kompleksowe wykonanie neonu, wraz z jego projektem i planem zawsze niesie za sobą wyższe koszty.

To zupełnie normalne zjawisko i dotyczy realizacji wszystkich zamówień, nie tylko tych, które dotyczą neonów. Zachęcamy do kontaktu, po wstępnej rozmowie, poznaniu Państwa potrzeb, charakteru firmy i oczekiwań, zaproponujemy konkretne rozwiązanie i podamy wstępną wycenę.

[wp_ad_camp_1]

Neony na zamówienie – od projektu i wyceny, po produkcję i montaż

Jesteśmy firmą z Warszawy, która realizuje wykonanie neonów reklamowych w sposób kompleksowy. Nasze usługi przewidują zarówno pomysł, wykonanie projektu, jak i jego produkcję oraz montaż. Doradzimy, gdzie najlepiej będzie ulokować neon oraz jaki powinien mieć rozmiar.

Każda nasza praca ma charakter indywidualny. Nie odtwarzamy pewnych schematów, każdy projekt dopasowany jest do charakteru konkretnej firmy. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie.

neony

Realizacje neonów dla klientów z Warszawy i okolic

Nasza firma mieści się w Warszawie, dlatego głównie w tym mieście realizujemy swoje projekty, jednak nie ograniczamy się geograficznie. Zapraszamy do kontaktu i współpracy głownie klientów ze stolicy i okolic województwa mazowieckiego, ale w niektórych przypadkach prowadzimy także współpracę z przedsiębiorcami z zupełnie innego zakątka kraju.

Polecamy sprawdzić nasze portfolio i obejrzeć przykłady niektórych realizacji, które wykonaliśmy na terenie stolicy i pobliskich miejscowości.

5/5 - (4 votes)

Realizacje

Lat na rynku reklamy outdoorowej w Polsce

Ukończonych projektów reklamowych

Zadowolonych klientów i partnerów

Pomysłów na nowe kształty reklam

Nasi klienci