Fryzjer to w dzisiejszych czasach coraz bardziej popularny zawód. Nowe punkty świadczące usługi strzyżenia i dbania o włosy pojawiają się coraz częściej i liczniej. Tendencja ta jest dostrzegalna nawet w małych miejscowościach. W przypadku dużych miast, konkurencja w tej branży jest wyjątkowo duża i dostrzegalna. To właśnie dlatego tak istotne jest żeby reklama salonu fryzjerskiego stanowiła rzeczywiście sprawny, skuteczny i zwracający uwagę przekaz. Przebicie się przez konkurencję jest tu bowiem kluczem do odnotowywania dużej ilości klientów. Jak tego dokonać? Postaw na reklamę zewnętrzną.

W jakie reklamy fryzjerskie warto zainwestować?

W przypadku salonów fryzjerskich najskuteczniejszym polem działania jest tzw. marketing outdoorowy, czyli reklama zewnętrzna. Oznacza to, że warto postawić na nośniki treści reklamowej, które będą funkcjonowały w przestrzeni publicznej, poza domem potencjalnego klienta. Dlaczego? To oczywiste. Taka reklama trafia do szerokiego grona odbiorców, ma charakter masowy. Oznacza to, że jej treść trafia do każdego przechodnia, który pojawia się w jej pobliżu, a przecież klientami salonu fryzjerskiego są ludzie reprezentujący wszystkie grupy docelowe odbiorców.

Wśród salonów fryzjerskich panuje olbrzymia konkurencja, co oznacza, że należy podjąć starania, które wyróżnią nasz punkt spośród innych. Jedynie odpowiednio przemyślane, zaprojektowane i wykonane różne nośniki reklamy zewnętrznej, zapewnią skuteczne dotarcie do świadomości odbiorców i rozpoczną budowanie w niej pozytywnego wizerunku salonu, co sprawi, że klienci chętnie do niego przyjdą. Na jakie nośniki postawić?

Szyld salonu fryzjerskiego – reklama generująca klientów

Najważniejszym nośnikiem jest szyld reklamowy. Jest on bezpośrednio powiązany z miejscem salonu. Montuje się go nad wejściem. Spełnia on trzy role.

Po pierwsze, informuje, że w danym miejscu znajduje się salon fryzjerski, a tym samym wysyła bodziec o istnieniu danej firmy, który powróci w świadomości, kiedy pojawi się potrzeba skorzystania z usług fryzjerskich.

Po drugie, szyld stanowi funkcję dekoracyjną, a jednocześnie przez estetyczny design wyróżnia istnienie salonu z otoczenia, zwraca uwagę, przykuwa wzrok potencjalnego klienta.

Po trzecie, ma charakter perswazyjny. Dekoracyjny charakter szyldu przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku profesjonalnej firmy, a tym samym zachęca do skorzystania z usługi. Połączenie tych trzech funkcji przekłada się na wysoki stopień generowania klientów.

Zainwestuj w banery reklamowe

Optymalna promocja w postaci reklamy zewnętrznej ma miejsce wtedy, kiedy w parze z marketingiem dotyczącym bezpośrednio przestrzeni przy salonie, idą nośniki treści reklamowej ulokowane w różnych miejscach miasta. W tym celu warto postawić na banery reklamowe, które zwiększą zasięg docierania do odbiorców, a tym samym znacznie zawyżą ilość potencjalnych klientów.

Oklejanie witryn, okien i szyb

Na koniec warto pomyśleć o oklejaniu witryn i szyb okiennych. Jest to nośnik reklamy, który szybko rzuca się w oczy i skutecznie buduje pozytywne emocje w oczach odbiorcy. Naklejki reklamowe podkreślają specjalistyczny charakter danego miejsca, zwiększają poczucie profesjonalizmu, a jednocześnie jeżeli są odpowiednio zaprojektowane, potrafią także bawić. Ten ostatni aspekt szczególnie zachęca do skorzystania z usługi.

Zamów reklamę zewnętrzną w AnyShape
Przejdź do naszego formularza kontaktowego i już teraz zamów wybraną reklamę zewnętrzną z naszej oferty.

Producent reklamy do salonów fryzjerskich – AnyShape
ul. Rolnicza 338A
05-092 Dziekanów Polski, Łomianki, Warszawa
NIP: 5272040855
REGON: 016085308
t: +48 696 777 222
e: biuro@anyshape.pl
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2005-11-15

Reklama zewnętrzna salonu fryzjerskiego w nowoczesnym wydaniu
5 (100%) 1 vote